Happy new year - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gabriëlla Klooster- Bos - WaarBenJij.nu Happy new year - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gabriëlla Klooster- Bos - WaarBenJij.nu

Happy new year

Blijf op de hoogte en volg Gabriëlla

02 Januari 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Allereerst: gelukkig nieuwjaar allemaal!! Het heeft even geduurd, maar dan heb je nu ook een reisverslag,hiha. We zijn dus maandag 30/12 op tijd vertolken vanaf Schiphol en na een reis van 15 uur en een taxi verder kwamen we aan in ons hotel in San Francisco, waar we werden opgewacht door een vriendelijk mevrouw, genaamd Stacey. Zij vroeg aan Gab, hoe ze haar naam moest uitspreken. De kenners onder ons weten dat Gab (sorry pa) een vreselijke voornaam heef (en nee die gaan we niet verklappen, hiha), dus toen duidelijk werd dat dat niet mijn naam was, kreeg Stacey medelijden met ons en gaf ons een free upgrade, een kamer met kingsize bed, joehoeee. Thank you thank you zeiden we en op naar de kamer. En ze had niet gelogen, een fijne kamer met kingsize bed. Na een ietwat onrustige nacht (lang leve de jetlag) gingen we vroeg uit de veren om de stad te ontdekken. Vlakbij Union square namen we de hop on hop off bus om zo alle highlights van SF te zien. De rit duurde ruim 2 uur. Oud en nieuw hebben we rustig (we moesten vechten tegen de jetlag) gevierd, in de hotelbar en rond 12-en zijn we naar Union square gelopen om daar het nieuwe jaar in te luiden. Vuurwerk hebben we helaas niet gezien, want dat was aan de andere kant vd stad en daar hadden we de puf niet voor om daar het vuurwerk te gaan bekijken. Morgen (do 2/1) vliegen we naar het eiland Oahu. Tot het volgende reisverslag. Kuss van ons

• 03 Januari 2014 - 21:06

Dorothy:

Haha die geestige naam ken ik haha.....
    De foto's zien er leuk uit en vuurwerk ach ...hier waren het van die enge superharde knallen...niet belangrijk! Heel veel plezier tot het volgend verslag met foto's...adios amigo's!